Zwemstage LSVZ 2011

Welkom allemaal op de blog van Mieke en Céline

Lees mee over onze LSVZ zwemstage - Slovenie 2011! Wij houden jullie op de hoogte met verslagjes van de zwemmers en met leuke foto's!
PS: vergeet niet om af en toe onze visjes eten te geven.
gr Mieke, Céline

donderdag 7 juli 2011

Dolle pret bij de zeeduivels.

Na hard te werken in het geven van de zeeduivels hun training....
 Uhm... foute foto...
Ja das beter, na hard training te geven dus, werd het eens tijd om zelf het water te herbetreden.
Ik was vergeten hoe koud het water soms wel was maar gelukkig stonden mijn zeeduivels klaar om snel een iso-therm pak gemaakt uit zeeduivels te creëren.




Hoewel ik het nu veel warmer heb is het minder makkelijk te zwemmen...
Vooral als ze me naar beneden duwen...

Enzo is er alweer een dag voorbij en sluit ik af met een zwaai van onze drie kleine zwemmers.
-Brecht-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten